Teaser Perkahwinan Reen + Mimie

Bismillahirrahmanirrahim




Untuk entry kali ni, kami di Fertography Studio nak kongsi pulak pengalaman kami shoot majlis perkahwinan REEN & MIMIE. Untuk pengetahuan korang, pengantin ni last minute contact kitorang untukshoot majlis dorang atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Mujur tarikh tersebut masih free untuk kitorang, so dapatlah penuhi permintaan dorang berdua.

Untuk job kali ni, kami turun bertiga aku, my wife n ridhwan a.k.a ucu yang sudi nak membantu kami shoot majlis kahwin dorang. Kami cover untuk majlis berinai, bersanding dan sesi outdoor sahaja. Sesi outdoor kami ikut permintaan pengantin untuk adakan di Masjid KLIA.

Ni antara momen-momen indah sepanjang majlis Reen & Mimie ni.











Tahniah kami ucapkan kepada Reen & Mimie dan semoga hubungan yang terjalin ini akan berkekalan hingga ke syurga, insyaAllah...


Wassalam.


*Nota kaki : Sesiapa yang mempunyai cadangan untuk kami memperbaiki perkhidmatan kami, kami amat-amat mengalukan cadangan anda. Anda boleh hantarkan cadangan anda sama ada menerusi borang yang disediakan di ruangan Hubungi kami atau boleh terus menghantar email kepada kami. Kalau nak contact terus pun takde masalah.




Fertography Studio (MP0005663-D)

"Tatkala Sekeping Foto Berbicara"

no. 17236, jalan 11,
selayang pandang,
68100 batu caves, selangor darul ehsan.
tel/sms :: 017-2348086 | 012-249 5833 |
email :: amir.fertography@gmail.com
blog :: www.fertografi.blogspot.com
facebook :: www.facebook.com/FertographyStudio



0 komen:

Post a Comment