Teaser Perkahwinan Amerul & Eyka

Bismillahirrahmanirrahim


Untuk entry kali ni, kami di Fertography Studio nak story skit pasal Majlis Perkahwinan Amerul & Eyka yang telah berlangsung pada 4 Mas 2012 (di Felda Keratong 10) dan 11 Mas 2012 (di Kampung Kundang). Majlis Pernikahan dan Persandingan di Keratong telah berlangsung dengan meriahnya, mane tak nya, dah satu felda ni turun, memang ramai dan meriah lah majlis ni.

Ni antara gambar-gambar menarik sepanjang majlis di Keratong.

 









Nak dikisahkan pulak majlis di Kampung Kundang, sememangnya lagi meriah sebab ni kali pertama buat majlis kenduri kahwin. Pengantin lelaki ni sebenarnya berjiran dengan kami, so takde masalah lah nak buat kerja. 

Majlis bertandang berjalan dengan lancarnya tanpa sebarang masalah, cuma yang jadi masalahnya bila dah sampai hari ahad petang, dan kitorang nak pi outdoor kat putrajaya, mendung hitam pun datang. Memang dah risau sangat hujan turun lebat sebab pastinya akan ganggu proses shooting outdoor. Kitorang tawakkal jela apa nak jadi. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah. Sikit-sikit masalah tu biasalah kan. 

Ni antara momen-momen menarik sepanjang majlis bertandang di Kampung Kundang.









Kami di Fertography Studio mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada pasangan Amerul & Eyka, doa kami semoga hubungan yang terpatri ini akan berkekalan hingga ke syurga, insyaAllah.


Wassalam.



*Nota kaki : Komen-komen membina anda akan kami gunakan sebagai panduan untuk memantapkan lagi mutu perkhidmatan kami pada masa akan datang.




Fertography Studio (MP0005663-D)
"Tatkala Sekeping Foto Berbicara"

no. 17236, jalan 11, 
selayang pandang, 
68100 batu caves, selangor darul ehsan.
tel/sms :: 017-2348086 | 012-249 5833 | 
email :: amir.fertography@gmail.com
blog :: www.fertografi.blogspot.com
facebook :: www.facebook.com/FertographyStudio




0 komen:

Post a Comment