Teaser Perkahwinan Farhan + Ella

Bismillahirrahmanirrahim



Untuk entry pada kali ini, kami di Fertography Studio ingin bawakan satu isu yang agak popular sejak zaman berzaman. Isu ini berkaitan dengan harga pakej fotografi perkahwinan.

Ramai ilmuan dan pakar dalam bidang ni termasuk juga yang bukan pakar berbicara soal harga sesebuah pakej fotografi perkahwinan. Memandangkan sekarang, jurugambar yang menceburkan diri dalam bidang ni tumbuh melata di mana-mana saja, maka tak hairanlah persoalan ini timbul kembali kerana pelbagai faktor. 

Sekarang ni, persoalan ini tidak mungkin dapat dijawab secara objektif atau subjektif tetapi ianya terpulang kepada bakal mempelai untuk membuat penilaian dari sudut hasil kerja, pakej yang ditawarkan dan yang terakhir sekali harga.

Kepada bakal pengantin, usap dada tepuk poket anda...

Ok lah, kita sama-sama jenguk-jenguk entry penuh majlis perkahwinan Farhan & Ella yang telah berlangsung pada 8 April 2012 di rumah pengantin perempuan di Kampung Seri Cheeding.




 Ni pula antara pose-pose sepanjang majlis malam berinai.




Antara gambar-gambar di hari persandingan








Kami doakan semoga Farhan & Ella akan terus bahagia hingga ke syurga, insyaAllah. Cepat-cepat menimang cahaya mata hendaknya. Pada pasangan yang masih tercari-cari jurugambar majlis mereka, boleh hubungi kami untuk sebarang pertanyaan.

Wassalam.



*Nota kaki : Kita jumpa lagi untuk tips memilih jurugambar majlis anda pada entry akan datang. InsyaAllah.




Fertography Studio (MP0005663-D)
"Tatkala Sekeping Foto Berbicara"

no. 17236, jalan 11,
selayang pandang,
68100 batu caves, selangor darul ehsan.
tel/sms :: 017-2348086 | 012-249 5833 |
email :: amir.fertography@gmail.com
blog :: www.fertografi.blogspot.com
facebook :: www.facebook.com/FertographyStudio

twitter :: www.twitter.com/fertostudio



0 komen:

Post a Comment